Повернення товару
Товари належної якості можна повернути протягом 14 календарних днів з дня отримання. Повернення товару належної якості та в оригінальній комплектації можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, бірки, ярлики і споживчі властивості. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
Детальніше про умови обміну та повернення: ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів
Гарантія та сервіс
Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті та/або зазначений в рахунку до конкретного товару. Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності документа, що підтверджує оплату товару (товарного чеку). Строк гарантії вказано на сторінці кожного товару та у чеку до нього. Строк гарантійного обслуговування починає діяти з дати, вказаної в чеку. В разі, якщо для товару не вказано строк гарантійного обслуговування, для такого товару гарантійне обслуговування не надається.
Умови гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного обслуговування:
1. Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:
- у разі порушення правил і умов експлуатації виробу, описаних на сторінці товару або в супроводжуючій його документації;
- якщо товар має сліди фізичних пошкоджень (наприклад, падіння);
- якщо виявлені ушкодження викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
- якщо виріб має сліди спроб ремонту;
- якщо змінена конструкція, схема товару, його компоненти або його програмне забезпечення;
- якщо на пристрій встановлене не заводське, не ліцензійне програмне забезпечення або таке, яке офіційно не підтримується виробником;
- якщо серійний номер виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
- якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені продавцем чи виробником (при наявності таких);
- якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
- в разі наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з'єднань, радіоелементів;
- в разі наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин.
2. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на:
- програмне забезпечення;
- механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
- ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів; використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, зарядних пристроїв, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником;
- додаткові аксесуари та допоміжні пристрої, які не були встановлені виробником (наприклад, R-Sim).
Під гарантійним обслуговуванням розуміється цілком безкоштовне для споживача усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, але за умови дотримання умов гарантії. У гарантійному обслуговуванні може буди відмовлено, якщо у ході діагностики (діагностика може проходити до 45 діб) буде виявлено порушення умов гарантійного обслуговування, вказаних вище.